Social Icons

Thursday 29 January 2015

Formula Rezeki


Assalamualaikum semua..alhamdulillah hari ni Allah masih beri ruang dan peluang untuk kita terus hidup dan beri sesuatu hari ni.Apa yang saya nak kongsikan hari ni adalah berkenaan dengan formula rezeki.

 Saya pasti ramai orang diluar sana mengalami masalah kewangan,kesempitan hidup dan pelbagai kesusahan yang sukar untuk diungkapkan dan dihuraikan.
 
Boleh saya katakan bahawa kebanyakkan masalah yang dihadapi berpunca daripada masalah hati yang semakin kronik dan serius.Masalah hati ini pula tidak boleh diselesaikan dengan melihat secara mata kasar( http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti).
   
 Ia perlu diselesaikan dengan sentuhan hati minda serta jiwa raga kita semua. Untuk pengetahuan anda,saya tidak menjual tetapi saya ingin anda dan saya,kita sama-sama berubah melalui pembacaan ebook yang saya kongsikan ini
         
(http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti).
   
 Jangan fikir soal harganya kerna harga ebook ini jauh lebih kecil dengan nilai yang anda perolehi sebaik selesai membacanya.Dalam ebook ini nanti banyak perkara yang akan dirungkaikan tentang masalah-masalah rezeki yang kita hadapi.Ramalan saya: 


 1.Kenapa la duit sku asyik tak cukup ni? 

 2.Susahnya kejer aku hari ni?

 3.Sakit betul hati aku dengan polan si polan ni?

 4.Mak abah,maaf saya tak boleh bagi duit bulan ni..gaji tak cukup..padahal rm2000 sebulan?

 5.Apa la yang aku dapat kalau beli ebook ni?berubah ke hidup aku?

 6.Rezeki datang melimpah ruah ker lepas aku baca ebook ni nanti? 

 INI JAMINAN SAYA SELEPAS ANDA PELUK EBOOK INI (http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti)

 1.Alamak rezeki terlebih hari ni..Alhamdulillah 

 2.Tenangnyer hidup aku sekarang..rasa relaks jer..macam takder masalah. 

 3.Mak Abah..saya dah masukkan rm5000 dalam akaun abah..duit tu semua cover untuk 5 bulan lepas yang saya tak bagi lagi.Nah!kau kena penangan ebook ni.
.(http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti)

saya yakin itu antara perkara yang akan berlaku bila anda telah dapatkan ebook ini(http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti) .



 Seperti yang saya katakan saya tidak menjual tetapi saya sharing dengan anda tentang bagaimana
menyelesaikan masalah-masalah rezeki yang sering kita hadapi hari ini.Anda hanya akan berani buat bila anda betul-betul ingin berubah menjadi kaya dan berjaya!!betul atau betul?Anda fikirlah sendiri hehe..Akhir kata daripada saya..Selamat peluk ebook dan selamat beramal dengannya (http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti)..Semoga anda KAYA DAN BERJAYA!!Aamiin...




No comments:

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Harapan

Banyak harapan yang saya letakkan dalam senarai pencapaian hidup saya.Harapan itu bukan angan-angan di alam khayalan,saya mesti jadikan itu KENYATAAN!

Potensi

Kita yang membentuk diri kita melalui potensi yang ada dalam diri.Jangan tunggu lagi!.Berubahlah sekarang.Donut takkan jadi kuih apam!

Rakan Niaga

Disediakan oleh Gagasan Niaga Enterprise. Dapatkan Blog anda yang cun dan profesional serta mesra seo pada harga yang sukar dipercayai di Adzrieja
 
Blogger Templates