Social Icons

Monday 15 June 2015

Maksud E-book

Assalamualaikum kepada anda yang membaca entri saya..

------untuk pengetahuan semua blog saya bukan blog yang mengkhususkan kepada satu perkara saja ia merangkumi segala aspek..samaada aspek perniagaan..aspek rohani...aspek motivasi dan pelbagai lagi..saya mahu kongsikan semuanya dalam blog ini kerana pening kalau banyak sangat blog huhu...

Topik hari ni saya nak kongsikan tentang perniagaan..saya memang suka berniaga sewaktu saya kecil lagi dah pernah meniaga..saya berniaga of course kerana minat tapi kalau kita ni bukan dikalangan orang yang senang maksud saya sering tak cukup duit setiap bulan itu adalah salah satu faktor kita kena berniaga..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Berniaga ni sebenarnya adalah sunnah Nabi Muhammad S.A.W..Jadi sebagai umatnya tidak salah kita berniaga malah sangat digalakkan..saya berniaga hanya secara online..sebabnya saya tiada modal yang besar untuk melabur..cara perniagaan sebegini lebih jimat dalam masa yang sama kita boleh belajar dari bawah dengan hanya menjadi dropshipper atau affiliates sahaja..

Perniagaan saya yang pertama adalah sebagai affiliates e-book

..http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti...Seorang affiliates bertanggungjawab untuk MEMPROMOSIKAN link yang diberikan oleh pihak admin iaitu pemilik link tersebut.Dalam perniagaan saya ni program yang saya jalankan adalah program teknik tarik rezeki di mana pengasasnya adalah 
kak Nora Yusof..



Kak nora yusof merupakan pengasas kepada ebook teknik tarik rezeki dimana ebook yang dihasilkan telah membantu ramai insan keluar dari kesempitan kehidupan yang bukan bermasalah kepada kewangan semata-mata..ia merangkumi segala-segalanya..Masalah hati, ..Hubung kait antara hubungan dengan Allah dan punca sempit rezeki..hubungan dengan ibubapa...hubungan sesama makhluk..yang semuanya ada kaitan dengan masalah kesempitan hidup.

Berikut adalah testimoni para pembaca sebenar selepas mereka membaca ebook ini


CERITA 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------


CERITA 2
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


CERITA 3
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siapa tahu dengan hanya tulisan mampu mengubah kehidupan setiap insan

Anda yang dah lama nak ubah kehidupan tapi tak tahu caranya sangat digalakkan hadam ebook ini dan boleh daptkannya disini

HANYA KLIK DAN TERUS BACA


                                      http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti



TERIMA KASIH KERANA MEMBACA ENTRI INI..SAYA AKAN KONGSIKAN PERNIAGAAN SAYA YANG SETERUSNYA YA.




No comments:

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Harapan

Banyak harapan yang saya letakkan dalam senarai pencapaian hidup saya.Harapan itu bukan angan-angan di alam khayalan,saya mesti jadikan itu KENYATAAN!

Potensi

Kita yang membentuk diri kita melalui potensi yang ada dalam diri.Jangan tunggu lagi!.Berubahlah sekarang.Donut takkan jadi kuih apam!

Rakan Niaga

Disediakan oleh Gagasan Niaga Enterprise. Dapatkan Blog anda yang cun dan profesional serta mesra seo pada harga yang sukar dipercayai di Adzrieja
 
Blogger Templates